Pe scurt despre autorizatia de mediu
Autorizația de mediu. Generalități
Când este necesară revizuirea pentru autorizatia de mediu?
Revizuirea autorizaţiei de mediu se realizează ori de câte ori există o schimbare de fond a datelor care au stat la baza emiterii ei. De exemplu:
- dacă au apărut modificări privind suprafețele sau a fluxului tehnologic, activitatea desfașurată sau realizarea de noi construcții;
- achiziția de noi utilaje sau soluția de alimentare cu apă/evacuare a apelor uzate și nu numai, este necesară revizuirea autorizației de mediu. În urma solicitării de revizuire a autorizației de mediu, Agenția pentru Protecția Mediului va emite o autorizaţie de mediu revizuită, incluzând acele date care s-au modificat, sau decide reluarea procedurii de emitere a unei noi autorizaţii de mediu.
Valabilitatea autorizației de mediu revizuite
Autorizaţia revizuită este valabilă până la expirarea duratei de valabilitate a autorizaţiei de mediu iniţiale, supuse revizuirii. Revizuirea decisă se realizează prin emiterea unei autorizaţii de mediu care păstrează numărul şi data autorizaţiei de mediu supuse revizuirii, urmată de sintagma „revizuită la data de ………….. .”

Vă recomandăm notificarea Agenției pentru Protecția Mediului cu privire la modificările apărute după emiterea autorizației de mediu. În urma depunerii notificării, se va emite de către autoritatea de mediu o decizie prin care dacă se va considera că modificările sunt de fond, va fi necesară parcurgerea procedurii de revizuire a autorizației de mediu sau reluarea procedurii de emitere a unei noi autorizații de mediu. Dacă doriți să revizuiți autorizația de mediu sau să realizați notificările catre Agenția pentru Protecția Mediului echipa ATECO vă stă la dispoziție!